Buku Denaihati

22 August 2013

OHBlogger Blogger Baru

بسم الله الرحمن الرحيم 




CLICK BANNER


Pembaca blog Cik Wanie yang newbie lagi dalam dunia blogging dijemput join segmen OHBlogger Baru by Hasrul Hassan before 9 a.m. today. He act my fav blogger yang banyak sharing tip blogging. Seriusly mmg dia langsung tak lokek ilmu.. before this tak pernah miss share tips by him. Lately ni busy sikit. All the tips mmg sangat berguna.


Tujuan HH buat segmen ini dibuat untuk memberikan peluang dan ruang untuk blogger baru memperkenalkan blog mereka dan sekaligus bantu blog mereka untuk diterjah rakan blogger lain - baik yang lama mahupun baru. Kepada korang jangan malu jangan segan untuk join yea. ada masih lagi 8 jam (^_^)

Syarat yang dikenakan pun senang:-
  • Segmen terbuka kepada semua blogger Malaysia, namun HH galakkan blogger baru terutama yang ada jumlah pengikut yang kecil untuk sertai segmen ini.
  • Korang mesti membuat satu entri berkenaan segmen ini, dengan meletakkan tajuk - "OHBlogger Blogger Baru".
  • korang hanya perlu buat entry berkenaan blog korang dan perlu diselitkan beberapa perkara berikut, nama, nama blog, mengapa pilih nama blog tersebut, link blog, bila mula berblog dan tujuan berblog. Berikan juga sebab mengapa sertai segmen ini. 
  • Bonus - 3 Blog baru paling menarik dari segi penampilan, kekemasan dan kandungan blog akan diberikan hadiah berupa wang tunai.  
  • Semua peserta segmen dimestikan untuk LIKE FB hasrulhassan.com (klik) dan kongsikan entri yang korang buat tadi di Kelab Blogger Belia (klik).
  • Tamat 22 Ogos 2013 jam 9 pagi.


Nama: Nor Syazwani Nor Afandi. Lebih details click OWNER kat bahagian atas :)

Nama Blog: seperti URL blog jugak SyazwanieAfandi Blog Celup Celup. Bila orang tanya hanya cakap blog celup celup je

Kenapa Pilih nama blog begitu? Semua ada..dicampur aduk maka jadilah celup celup. 

Mula berblogging pada hari ulang tahun kelahiran yang ke-17 tahun. 08.02.2010. Kembali aktif semula tahun 2011 selepas laptop keluar dari bengkel. 

Tujuan berblogging tak berapa ingat cuma entry pertama adalah entry ulang tahun kelahiran yang ke-17 tahun. Zaman itu kawan kawan kat asrama mostly ada blog jadi kami saling bertukar URL blog untuk keep in touch tapi sampai sekarang hanya ada berapa kerat sahaja yang keep going writing. Dan yang paling penting nak kongsi dan cerita apa sahaja mengenai diri sendiri untuk bacaan anak cucu dan pada hari tua nanti. Mengimbau kenangan gitu.. (^_^)

Tujuan join segmen oleh HH untuk perkenalkan blog saya. Menambah kenalan blogger dan mungkin satu hari nanti boleh gathering sesama. Dan juga perkongsian saya dalam blog ini memberi sesuatu kepada semua pembaca. (^_^)






7 comments:

  1. slamat bersegmen^^ salam kenal..

    http://blogcontestgiveaway.blogspot.com/2013/08/ohblogger-blogger-baru.html

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan...dari segmen yang sama , good luck ya :)

    http://coratcoretsibudaktembam.blogspot.com/2013/08/ohblogger-blogger-baru.html

    ReplyDelete
  3. Salam perkenalan..dari segmen yang sama..

    http://aswanazmy.blogspot.com/2013/08/ohblogger-blogger-baru.html

    ReplyDelete
  4. salam kenalan....

    http://sigadisberkacamata.blogspot.com/2013/08/ohblogger-blogger-baru.html

    ReplyDelete
  5. selamat bersegmen dr segmen yg sama
    http://hunyieda.blogspot.com/2013/08/ohblogger-blogger-baru.html

    ReplyDelete
  6. Hi,dari segmen yang sama. selamat berkenalan. Gud Luck! ^^ http://akudot.blogspot.com/2013/08/ohblogger-blogger-baru.html

    ReplyDelete