22 October 2011

APTB

waaaa rindunye kat kmpg halamanku. .huhu. .lame dh  x merapu kt sni. .:) kalu x 2 hari2 aku nak dok merapu kt sni. .tah la aku pun x tahu apo dh kene ngan aku ni. .jiwa kcau atau jiwa aku yg dikcau. . hahaha. .siyesly mood nak buka internet 2 dh melayang di bawa angin pantai yg lembut umpama tilam empuk kt umah aku. .hahaha. .

ad la mamat ni asyk dok swuh aku on9 je. .aku pun on9 la. .bila aku rase lembab aku terus x nk on9. .huhu. .rase sakitnye mcm rase sakit aku ilang buah hati kot. .#ayatxleyblah. .:P

bulan ni mmg aku rase malas gila nak update blog, malas gila nak on9. .malas nk jwb phone call org,malas nak blaja. .sumennye aku malas. .aku nak terbang jauh. .bawa dri sejauh yg mungkin. .x tahu knp. .sape leh tolong settlekan kn masalah aku yg dithp kritkal ni. .??kalu blh aku xnk cm ni. .aku x nk tinggalkan ape yg aku ad skang. .:(

--->seterusnya bab hati n perasaan


aaaakuuuu tersangt la penat dgn permainan2 perempuan2 kat luar sane 2<--kate2 sorg mamat ni. .kate2 aku pulak. .akkkuuu tersangt pnat kuasa dua dgn permainan2 yg dicipta oleh kaum adam kt luar sane. .same jek. .kalu laki blh ckp cam 2 aku pun leh ckp mcm 2 la. .bukan kau je boleh berkate2 mcm 2 ok??

seblm ko nk mengata aku ko tgk la lu dri ko 2. .walaupn aku mcm ni aku tetap bahagia le wehy. .buknnye kalu ko x de aku x leh idup la. .ko jgn nk pasan sngt la yg ko 2 blh bahagiakn aku. .ko menmbh masalah kt aku lg ad la. .sush payah aku perah otak nak buat ayt untk psiko ko th x. .haha. .mmg ko terase pun lepas 2 n siap ko bls balik kat aku smpi aku nages kn. .

ko mmg nak aku bom ko kn. .ko tggu la. .aku sket pun x goyang dgn ko. .huhuhu. . kalu skng aku x leh kecapi bahagia mcm dye. .cukup la kalu aku boleh tumpang bahagi dye. .:P 

bersambung....:)

AKU X PERCAYA ******

1 comment:

  1. wanie cacat!! ko tu mmg suke sgt jge prasaan owg.. dh dye x knal ko, nko x brape nk rapat ngn dye x yah ar pduli..

    ReplyDelete