11 October 2011

Budak Pramatang (part2)

selamat petang dunia blogger. . . :(

sakit hati aku dgn mamat sorg  ni. .pahal ko x abis2 nak sakitkan hati aku hah?? ape yg aku buat ko smpi ko wat aku cam ni hah?? aku akn ingt smpi mati ape yg ko wat aku. .ko jgn fikir ko 2 bgus sngt la. .kalu ko rase dri ko 2 bgus sngtkn. .ko x kn wat pompuan cam ni la n ko berani face 2 face dgn aku tp. . .ko ckp belakang. . .ko LELAKI PENGECUT la. .lelaki pengecut je suke ckp belakang ni. .hahahah. .aku tahu la ko dak HOT kt lam kelas. .sume org suka ko kn. .hahaha. .tp x yh la nak bajet ko 2 bgus sangat TEMPOYAK!! hahahah. .

n one more thing ko mmg dri lahir reti cakap SIAL je ekh?? x de perkataan lain ke ko nak ckp hah?? hahaha. .mcm bgus je perangai yg ko tunjukkn 2 kan. . .pdhal sebaliknye. . .

aku dh x tahan la. .rase cam nak nangis pun ad. .aku ni pompuan ad perasaan sensitif. .bukan setiap mase aku ni kuat n boleh berdepan dgn sume yg berlaku. .untuk hari ni aku ingt dye x kcau aku. .tp td dye ckp kat someone ni. ."membe ko 2 sial la". .ALLAH je tahu perasaan aku. .aku mmg sangat sakit ati td. .aku nak je penampo muke dye. .Ya ALLAH tingkatkan la kesabaran aku berdepan dgn manusia yg tidak mempunyai hati perut dan perasaan terhadp manusia seperti dia. .

No comments:

Post a Comment