10 January 2013

Untitled Entry

Bismillah......



Aku memang harap kau baca blog aku.. Sebab ? alaaaa takkan semua benda kene bersebab.. tak yah la yo.. baca je okay *kenyit mata sikit*



Aku lebih suka kat sini.. dari diari. Diari pun dah lame dah bakar. Hangus yang tinggal abu pastu aku buang kat laut.. hahaha tak la. Lantak la dia nak terbang mana pun. Tak kisah. Kalau kau terbang aku kisah. ^_^ Dah bertahun aku tinggalkan zaman meluahkan dalam diari. Dulu dulu zaman sekolah je terasa semua tu bila dah besar ni kurang dah. Semua simpan dalam hati pastu ngadu kat Dia. Habis bercorak bagai hati ni. Warna warni gitu. haha



Maybe la makin umur meningkat ni makin semuanya nak berubah kot. Sampaikan semuanya aku cakap " ter " jadi terlalu kompleks. Terlalu sukar untuk orang sekeliling faham. It need to be change. hahaha




Nota tangan: Aku sayang kau.



No comments:

Post a Comment