29 December 2012

Wish and Hope.

Bismillah....


Aku masih gagahkan diri juga walaupun aku rasa payah.  Sesungguhnya hanya aku dan Dia yang tahu. Aku masih mampu meneruskan sisa sisa ini walaupun aku rasa sukar.... sebab aku masih punya peluang itu. Terima Kasih.




Buatlah sesuatu itu mengikut kata hati dan akal warasmu serta dengan keizinan dariNya.
Kamu akan sentiasa dilindungi olehNya.


Sebak......

Aku tahu cita cita kau tinggi, setinggi angan angan aku.. kenapa aku ??? aku pun ada angan angan dan impian jugak... 
Memang setiap manusia punya angan angan dan juga impian tersendiri. Aku tidak menafikan. Cuma aku ingatkan usahalah untuk mencapai angan angan dan segala impianmu.. at the same time remind for myself too.


Kau punya kelebihan yang tiada pada orang lain (siblings). Tahniah untuk itu.


Aku doakan kau  dapat yang terbaik seperti yang kau impikan untuk SPM kau. (all A's).
Serta impian kau untuk belajar ke Luar Negara. aku pun tak tahu kenape kau nak sangat belajar kat sane padahal lam Malaysia berlambak je U.. 
kau jeles ke ?? ?
Aku jeles ?? Nope la.... Remember that.. we 3 young ladies in our family. hohoho


So sebelum air mata aku ni merembas keluar aku nak stopp n tolong ingat ape aku pesan ni....


Jika hendak yang terbaik USAHALAH.... tanpa usaha semua hanya SIA SIA dan angan angan dan impian kau juga hanya kata kata kosong untuk menceriakan hidup remaja kau.


aku pernah lalui apa yang kau lalui.. maksud aku umor la....bukan apa yang aku buat ko buat ...


Jadikan ia kenyataan yang akan memberikan KEPUASAN kepada diri kau sendiri dan sisa untuk keluarga kau bahagia dengan adanya anak macam kau. 
Kami hanya mampu tersenyum gembira punya anak macam kau.. tapi kejayaan dan kenikmatan itu hanya engkau sahaja yang rasai bukan kami.




Aku tidak pernah padam tulisan kau milik aku. Jadinya kau masih milik aku..
Aku tidak pernah anggap ia berakhir. Jadinya ia masih seperti dahulu... 
Setiap yang dilafazkan... tetap seperti dilafazkan... all that is four.


Biar masa, keadaan dan Dia yang menentukannya. peace. Teruskan dan penuhi kehidupan seharian dengan resepi yang sungguh menyelerakan.





Enjoy your day :)




dan jangan lupa klik like untuk page ni :) KLIK SINI

terima kasih yoo.. :)

No comments:

Post a Comment