06 June 2013

To Che Noor Shuhada

بسم الله الرحمن الرحيم


Strangers. Kawan. Kawan baik. Sahabat. Teman rapat. Teman ketawa. Teman sedih. Teman gembira. Teman duka.


Semuanya bermula disitu. Bermula dalam sebuah kelas. Sehinggalah hari ini....... 3 semester bersama. Segalanya cerita dikongsi bersama. Gaduh itu pasti ada. Tak sanggup bertentang mata pun ada. Rasa nak menyorokkan diri pun ada. hahaha bila ingat balik lucu je rasa. Padahal kita perempuan.. hohoho



Kat mana ada saya kat situ ada awak. Kat mana ada awak kat situ ada saya tapi tak selalu. Sebab saya sibuk menjaga hati orang lain. Sorrryyy senget. I tak sengaja.





Ingat lagi masa ni baju kita sama, tudung sama, seluar sama. alaaaa seluar yang kita beli sama sama uh.. hohoho cuma saiz je tak sama.. kehkehkeh




Dan KFC tempat kita lepak dan tempat fav awak. I ingat lagi boyfie u pujuk u dgn kFC.. terus cair.. hikhok
Bilalah lagi kita dapat makan kFC sama sama ekh senget ?




Dan kita suka gila gila.. Suka buat benda benda pelik.. kan ? hahaha bahagianya kita. Dan disebalik kita bahagia ada juga derita kan senget... I hope u tabah okay ? Tak tahu lah u baca ke tak tapi I tetap nak coret sesuatu untuk U. I tahu U memang dah pollow I lama dah.. hehe


Semester baru tak lama lagi tapi tak tahu lah dapat jumpa ke takkan sebab awak akan praktikal. Before I melalut ke laut,   TAHNIAH untuk result semester lepas. Pencapaian yang sangat bagus. I harap u teruskan dan usahakan lebih untuk semester depan yea. Teruskan perjuangan dan sama sama kita graduate yea. And my hope this friendship lasting forever.




Notakaki: I dah tengok result you.. hehe






No comments:

Post a Comment