Buku Denaihati

18 November 2012

Lost and Found

 
 
Bismillah............ 
 
TODAY aktiviti berdating dengan paper Engineering Mathematics 3. Berdating selama 2 jam.
 
Suka dating untuk hari ni sbb I LOVE MATHEMATICS.


ESOK pulak ada date dengan paper Electronic Circuit. Pun 2 jam. Tak boleh lama lama nanti semak otak..huhu

sbb sbb kn sekarang otak, jiwa, hati, limpa n penkres n yg sewaktu dengan telah sakit. Sakit yang teramat. Aku dapat gangguan dan terkena gangguan.

LUSA pulak aku ada date dengan paper Telephony. 

Ini paper paling tidak suka tapi aku selalu tipu diri aku yang aku suka paper ni hakikatnya aku je yang tahu.. 

Siap aku buat jadual lagi ada icon icon yang menggambarkan perasaan aku yang tak seberapa nak penting ni.. agagaga
 



Terpaksa call opah sbb sbb sbb mama n ayah macam sibuk act bukan macam tapi mmg sibuk pun dengan keja dorang tak habis habis tu. touching


Call opah sebelum nak masuk mahgrib n luahkan kat opah apa yang aku rasa than opah kata " Jangan terlalu ikutkan perasaan itu, bila kita ikut tu yg buat kita lemah" airmata dah mengalir. mulut diam je telinga mendengar.

Opah ckp lagi " Wani kene kuat ingat ALLAH ye.. jangan nangis "
yang peliknya mana opah tahu aku nangis time tu sedangkan aku nangis lam diam suara pun dah cover habis dah time tu.
 
Opah cakap dye nak jumpa aku bila aku cuti nanti. OKAY
nampak tak betape semangatnya aku nak jumpa nenek aku. huhu
 
 
18 November 2012 at 9.45 a.m.
 
Terharu n sebak sekejap sbb ayah call n tanya about my exam. Airmata ni memang nak keluar je kan padahal tadi oncall bukannya lame mane pun. Just he say " Do the best for yourself " Ingatkan dia lupa dah yang anak dia sorang ni exam. Memang dah nak touching pun tapi cancel dah.. agagaga
 
 
Semalam mama call pulak n wish that I could the best for my exam coz mama ckp mcm ni " Kau buat betul betul kau yang dapat ganjarannya ". 
 
 
 
Terima Kasih banyak banyak sbb ingat kat anak dia yang tak seberape nak dengar kata ni.. huhu
 
SAYANG you alls. * kiss sikit *




No comments:

Post a Comment