Buku Denaihati

18 November 2012

4 in 1

F
 
seperti 4 dalam 1 .
 
Kawan
Sahabat
Kekasih.
Keluarga.
(sesuatu yang tak boleh HILANG.)
 
 
 
SAYANG.
KASIH.
 RINDU.
CEMBURU.
SUKA.
GERAM.
 
 
Aku punya perasaan ni untuk kali yang kedua.
 
Perasaan yang betul betul dengan niat yang seperti mana aku hendak kan. 
 
Aku bahagia dengan apa yang aku miliki sekarang.
seperti mana bahagia yang pernah aku kecapi suatu masa dahulu tetapi terkaram dilautan dan hanya meninggalkan kesan sebagai kenangan dan pengajaran.
sekarang lebih dari dulu. ^_^
 
 
Aku bangkit dan belajar dari yang lepas dan jadikan sebagai pengajaran. Mencari mencari akhirnya jumpa.
 
 
 Jumpa F. ^_^
 
 
 
Sebelum jumpa F macam macam liku kene hadapi dulu yang penuh dengan sakit hati, dipermainkan dan dijadikan bahan mainan, janji palsu,  tertipu, ditipu dan menjadi mangsa penipuaan dengan kata kata manis yang sbnrnya tak berape nak manis pun. 
 
Dan sampai satu tahap BERPUTUS ASA. 
 
 
 
Kenape orang lain boleh senyum sampai telinga kan kan so aku bangkit dan cari apa yang aku nak.
 
 
Aku nak ni........
 
Tolong sayang aku, jaga aku, SETIA, care pasal aku, tegur mana yg aku buat tak betul menjadi betul, JUJUR dgn aku, bagi semangat or motivasi or nasihat, jadi pendorong untuk aku, kejut aku tido, remind me something that very very important. solat.
air dicincang takkan putus.
 
 
Walaupun tak sempurna mana yang awak lakukan SAYA TERIMA sbb saya tahu mana ada manusia yang sempurna di muka bumi ini.
 
Dan awak pun akan terima dari saya seperti mana yang saya inginkan dari awak. Saya mintak maaf pada yang terkurang dan terlebih.
 
 
 
Saya tak nak hilang awak buat selamanya. Walaupun macam mana hari hari mendatang yang ditentukan oleh DIA buat kita berdua (hamba-Nya)  saya tak nak TERPISAH dengan awak F. 
 
 
 
Nota tangan: Yang lepas menjadi pengajaran buat aku untuk tidak ulang kesilapan dulu.







No comments:

Post a Comment