24 November 2011

Lukenabeb !

Rumah ku dah bersawang. .al maklum la. . busy sekarang ni. .hehe :)
time 2 bersihkannye dgn citer baru. .huahuahua. . :P

Hah entri kali ni nak cite adalah pasal sorg mamat ni hah. . 

Dye bengang ngn kitaowg kot kn pastu dye siap post kat FB lagi. . adusshhh dye ingt aku x on9 ke. . dye ingt aku x tahu ke sape yang dia maksudkan 2. . mmg mangkuk tingkat betul. . 

ape la mamat 2. .nasib la jauh kalu dekatkn mmg dah aku kejekan mamat sampi lunyai aku buat. .
  Ni hah aku nak cakap kt ko. . yang ko g pecaye ape yang kitaowg cakap 2 kenape ?? huahuahua :P
dah ko pecaye kitaowg pun tewus la g langkah yang seterusnya sampai la ko tahu yang sebenar. .huhu. .kitaowg main wakenabeb so ko la mangsa kitaowg yang petame  . . ngeehhhh ~

Aku ingt lagi ko siap cakap dah tengok gmbar dye tunang.. adussshh aku gelak tergolek2 kat lam bilik aku. .gmbr mane la ko tengokkn. . huahuahua. .

Then aku bukak profile ko ad gmbar album tunang. . mesti bukan ko tgk gmbr dye tunang tapi orang lain punyekan. .hekhekhek.. jgn mrah :P
yang penting x de gmbar tunang dye . . hek 3 !
Mmg bajet HOT la kamu ! hahahaha kalu aku nak printscreen ape ko tulis boleh x mamat ?? hehe aku harap la mamat 2 bce ape yang aku post ni. . huahuahua. . :)

Nak balas balik kat kat aku! ? hahaha :P

p/s : Nantikan episod wakenabeb dgn mangsa seterusnya dari Saya. . hehehe . .

No comments:

Post a Comment