Buku Denaihati

19 November 2011

Cuti cuti cuti sem laaa. .

Asalamualaikum n selamat sejahtera kawan2 semua :)

Entri kali ni about CUTI SEMESTER SAYA :)

Cuti semester saya sudah bermula. . jgn jeles pada kawan2 yang dah kene masuk blaja ye. . ad yang macam2 ragam yang aku lihat kat laman muka buku. . terpakse, rela terpakse je blik ke tempat masing2 hahaha. . #gelakjahat jgn marah :P

hermmm. .ape la yang aku nak wat ye bila cuti sem ni ? any idea to all my frenszz ??? now me at jitra lagi. . belum lagi balik selangor. . hehe kalu la ayah bagi duet nak sangat g langkawi. . boleh bercuti skjap then nak beli coklat banyak2. . hehehe :) lame dah x g langkawi. .

kalu nak keje pn bukan cuti lame mane pun. . huhu. . so duk umah kehcik kn badan la jwbnye. . hehehe :) nak kuwus ke ? x la. .cume diet je hahaha. . ape lagi yang best ? tgk tv ?mcm x best je. . sbb aku ni bukn la suke tgk tv sngt. . aku tgk kalu aku ikut cite 2 je. . emmmm sangt la buhsan :(

kalu la dpat g karoke. .leh aku melalak sepuas2nya sampai hilang suara ni. . hahahaha. . then g lepas kn geram kt pusat bowling. . huhuhu. . mmg aku suke buat semua 2. . cume ad 1 je yang menghalang dari aku buat semua 2. . jwpannye ialah DUET !!!

nak tahu sbb ape duet yang menghalang dari aku buat semua 2?
sebab aku TAK ADA DUET LA. . .hahahaha :)

hermmmm ad satu benda aku nak share kn nie. . ad sorg yang aku sayang ni akn menjalani pembedahan kat mata dye. . ikutkan tarikh 30 hb ni. . jd pada kawan2 saya semua doakan orang yg saya maksudkan. . harap sume berjalan lancar. .

kepada rakan2 yang bercuti diluar sane manfaatkan la cuti anda sepuas2nye ye. . manfaatkan dgn perkara yang berfaedah. . hehe :)

p/s : kepada pelajar politeknik 21.12.2011 adalah pendaftran anda untuk semester seterusnya. . :)

No comments:

Post a Comment