Buku Denaihati

12 November 2011

Lonely ! :P






sunyi

sepi

tak ada teman
tak ad yang sayang (lelaki ) "_"

hahaha dah mula dah merepek.. :)

aku pelik sangat. .dia cakap cam ni 'awak pegi la cari laki lain yang boleh jage awak, saya ni jahat..jage dri awk kt tempat orang'
2 mesej terakhir dari dye untuk aku :(
sebelum ni bukan main benci lagi ayat dye mesej kat aku..
aku sangat perasan setiap mesej yang dia hantar mesti ayat ni ada "jage diri awak kat tempat orang"
time kasih banyak2 pada dia..
sbb dye penah buat aku bahagia suatu masa dahulu..
sekarang semua 2 dah lenyap..
aku redha menerimanye..

walaupun dye tak ada
aku masih ad DIA.
ad family yang sayang aku..
ada kakak yang sentiasa dgn aku.
ada kawan2 yang setia dgn aku.. walau hakikatnye ada kawan yang makan kawan..
ad yang menyayangi aku dari jauh..hahaha :P


perasaaaannn gila..huahuahuahua :D

No comments:

Post a Comment