Buku Denaihati

13 January 2014

I Love You Friend & Blogging

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalammualaikum... i love blogging..dah lama ditubuhkan blog ini sebenarnya dengan nama budakkechik.blogspot.com kenapa budak kehcik aku pun tahu kenapa nak kata aku ni kecik tak kecik pun gemuk ada la..beza dulu dan sekarang.. Aku suka sangat blogging sbb aku suka menaip. Blogging ni ala ala menaip gitu jadi apa benda yang perlu taip semua aku suka sbb dulu masa zaman sekolah rendah kat rumah ada komputer besar gedebak yang zaman dulu kala tuh pastu kalu En.Afandi suruh buat report dia aku volunteer sbb aku suka menaip.. dan yang paling tak bestnya aku tak tahu nak tulis apa. hahaha jadi aku tulis je la benda yg penting konon la.. Bufday aku 8.2.2010. hohoho tu la entry pertama aku dalam dunia blogging ni... bila baca balik ya ampunn hudusss la hancus bahasa segala..biasalah zaman budak nak masuk alam remaja.


Kemudian aku active follow sana sini dan godek godek untuk cantikkan blog.. konon laa tapi sampai sekarang tak cantik pun.. last last aku buat ala sedap mata memandang jek.. kemudian aku pun tukar la url sbb url budak kehcik tuh macam tak sesuai.. tah berapa kali dah tukar aku pun tak ingat n lastly aku stay dengan url syazwanieafandi.blogspot.com Kenapa aku pilih Syazwanie Afandi? sbb aku ada terjumpa sudah ada orang guna Cik Wanie jadi gue pun tukar laaa sbb i tak suka sama dengan org lain uolss.. hahaha


Dan kerana blogging ni jugak la aku jebak kan beberapa sahabat terdekat aku untuk buat blog jugak. Ada la beberapa kawan poli aku ada blog.. isi blog depa apa pun aku tak kisah sbb bagi aku dengan blog ni aku dpt baca kisah sahabat aku.. contoh mcm one of my sis ni jarang beno dia nak cerita kisah cinta dia tapi dalam blog dia ada ceritakan so dari situ aku tahu.. sesetengah orang jadikan blog ni sebagai diari dan begitu juga sebaliknya. Bagi aku blog ni apa apa boleh jadi, peribadi, bisnes, berita semasa, tip, rujukan dan sebagainya yang positif. Macam blog aku blog rojak jalanan macam macam ada. As long as aku rasa sesuatu tu bermanfaat pada org lain aku happy.


Pernah orang tanya " dalam blog awak tak ada cerita pasal belajar pun? "

Sentap. Aku bukan tak nak cerita cuma jika aku cerita ia akan memudaratkan aku dan keluarga dan pada masa yang sama belum masa untuk ceritakannya. Maybe one day. Perhaps No.


Dear Friend,

I Love You because your care about me. Thanks for being my friend. I hope our friendship lasting for ever and ever.


Sincerely,
WNS






1 comment: