Buku Denaihati

16 January 2014

Homestay Regalia Studio Kuala Lumpur

بسم الله الرحمن الرحيم


Hai peepss.. sungguh ku ak tahu wujudnya Homestay Regalia Studio ni di bandar Kuala Lumpur. Nak review sedikit pada pandangan mata kasar mengenai Homestay Regalia Studio ini. Jom lihat gamabr dan kenapa korang kene cuba stay di Homestay Regalia Studio Kuala Lumpur. Jika berpeluang menang hadiah 2 hari 1 malam Homestay Regalia Studio akan Cik Wa review dengan penuh dedikasi lagi terbaik.. Aminnn...



Review Homestay Regalia Studio 13
Suasana pemandangan.

Homestay Regalia Suite 01
Katil yang disediakan oleh pihak Homestay Regalia Studio. Katil baby juga disediakan.

Homestay Regalia Suite 02
Mesin basuh. Laundry berbayar juga turut disediakan dibawah. 


Homestay Regalia Suite 17
Dapur.

Homestay Regalia Suite 34
Ruangan untuk tetamu dibawah.. leh bersantai lepak atau borak bersama keluarga atau kawan kawan.

Homestay Regalia Suite 38
Swimming Pool. Ni yang paling Cik Wa suka. hehe di Homestay Regalia Studio terdapat 2 swimming pool tingkat 5 dab 37.

Homestay Regalia Suite 66
Swimming pool tingkat 37. 



Homestay Regalia Suite 40
Playground untuk kanak kanak. 

Homestay Regalia Suite 74
Hah tadi untuk kanak kanak ni untuk ibu ayah pulak. hehe GYM.

Homestay Regalia Suite 76
Hah ni la yang Laundry berbayar tadi. 


Homestay Regalia Suite 79
Pemandangan malam.. 



Nak alami segalanya yang terdapat di Homestay Regalia Studio? Pastikan anda menginap di Homestay Regalia Studio bila berkunjung ke Kuala Lumpur.

Antara sebab UTAMA kenapa anda perlu menginap di Homestay Regalia Studio:-
-Startegik. Tempat yang startegik dan yang penting berdekatan dengan kenderaan awam seperti KTM Komuter dan LRT memudahkan anda untuk berjalan jalan sekitar Kuala Lumpur.
- Harga. Harga yang ditawarkan sangat berpatutan untuk satu malam. Dengan kelengkapan yang disediakan dan perkhidmatan harga sangat berpatutan.
-Suasana & Pemandangan. Suasana yang sedap mata memandang jika datang bersama keluarga atau bersendirian serta pmandangan dari Homestay Regalia Studio menarik.
-Perkhdimatan & Kemudahan. Homestay Regalia Studio menyediakan perkhidmatan Laundry berbayar jika anda tidak mahu membasuh menggunakan mesin basuh yag disediakan di bilik. Selain itu kemudahan gym, kedai serbaneka dan taman permainan untuk kanak kanak juga disediakan buat pengunjung Homestay Regalia Studio.


Sebab kenapa Cik Wa nak bermalam di Regalia Studio Homestay:-

- Sebab utama SWIMMING POOL. Dah lama teringin nak mandi air terjun tapi tak dapat tak apa la tak dapat air swimming pool Homestay Regalia Studio punya jadi. Janji air yang ala ala ada kolam gitu.. hehe
- SUASANA. Suasana yang pihak Homestay Regalia Studio sajikan kepada tetamunya yang buat Cik Wa jatuh hati bertimpa timpa. Ya ampun suka sangat sbb memang suka tempat tempat macam ni sejuk mata, jiwa pun rasa damai, fikiran pun rehat. Memang dah lama plan nak pergi rehatkan diri.
- Jalan jalan di Kuala Lumpur. Walaupun Cik Wa ni orang selangor dekat je dengan Kuala Lumpur tapi nak jalan dan nikmati Kualu Lumpur bandar sesak tu payah amat, ye la Cik Wa kan perempuan tak terlepas nak kemana mana lelama. hehe dan boleh shooping sampai lebam.
-Nak rasai PENGALAMAN sendiri menginap di Homestay Regalia Studio yang superb awesome.



Sebarang pertanyaan atau untuk maklumat lebih lanjut mengenai Homestay Regalia Studio hubungi mereka melalui email: emailkan ke roomshortstay@gmail.comatau
FB page mereka: Homestay Regalia Studio






2 comments:

  1. thanks join contest ini... In Shaa Allah pemenang akan diumumkan minggu depan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih juga terima penyertaan disaat akhir. :)

      Delete