Buku Denaihati

30 January 2014

Buat Duit Poket dengan 8Share

بسم الله الرحمن الرحيم


Dah ramai orang perkenalkan 8Share ni kan? Majoriti blogger yang dah 6 bulan keatas mesti dah kenal dengan 8Share ni.. Aku rasa terpanggil nak buat entry ni sbb ada sesetengah orang memperlekehkan 8Share kerana berikan ganjaran yang sedikit. RM0.20 sen tu pada orang yang mata duitan memang sikit tapi bagi aku okay apa dari tak ada langsung.. kita doakan je la moga Syarikat 8Share akan tingkatkan nilai tersebut. 


Ayat yang buat aku sentap "Malaysia punya sen sen, sampai bila nak banyak" 


Disebabkan Malaysia punya sen sen ciput ni la ramai yang tertipu dengan "The Weekly Pay & Stay Reward" SCAM!!!! mentang mentang laa bagi 20 sen korang merendahkan yea.. sekali yang bagi banyak tu lagi penuh tipu muslihat.Waaaa aku senyap je tak melatah cuma terasa sikit.. Memang anda nampak sikit RM0.20 sen tuh tapi jika anda BERUSAHA dan RAJIN anda akan dapat LEBIH. Faham LEBIH. Lebih banyak dari aku dapat baru ni.. Aku dah cuba dua situasi MALAS dan RAJIN.


Bila aku MALAS:-
Earning yang aku dapat bila aku malas nak promote dan share dengan kengkawan earning aku sama jeee tak berubah walaupun dah berbulan.


Bila aku RAJIN:-
Yang ni syok bila time mood aku baik dan rajin serba serbi aku akan share iklan 8Share dengan kawan kawan. Aku cuba buat ayat yang unik supaya orang tahu apa yang aku sampaikan. Dan kesudahannya aku BERJAYA mendapat apa yang aku nak dan alhamdullilah aku dah cashout untuk kali yang pertama. 


Nampak tak beza kan bila kita malas dan rajin? Situasi ini sama juga macam kita buat benda lain kerja seharian dirumah atau ditempat kerja. Semua terletak ditangan korang. 


Nak join aku buat side income di Facebook dan Twitter?? daftar sini >> http://bit.ly/187Z6Vb



Dah tekan link tadi? Ni hah kalau belum masuk lagi >> http://bit.ly/187Z6Vb . Okay kemudian korang tekan " SIGN UP" sebelah kiri atas then akan keluar macam gambar kat bawah ni okay. Macam mana nak daftar? Ikut 5 langkah kat bawah ni:-


  1. Pilih username yang korang suka, if keluar "Username Already Taken" sila buat usernama baru. 
  2. Masukkan email korang.
  3. Buat password yang mudah ingat.
  4. Confirmkan password yang korang buat tadi. 
  5. Akhir sekali, click "Create my account".

Selesai dah korang daftar. Login account korang okay..


  1. Masukkan email yang korang daftar tadi. 
  2. Password.
  3. Click "Sign In"




Dah masuk korang akan nampak iklan iklan yang terpampang.. Yang mana boleh share korang share okay.. Iklan nama lainnya di panggil "Specials". Klik pada iklan yang korang nak share dan sharekan di Facebook dan Twitter korang okay. 

Setiap  satu klik (satu UV)  pada iklan yang dikongsi tadi akan diberikan RM0.20 sen. Jika 50 orang yg klik anda akan dapat RM10.00. Jika ingin nilai yang banyak maka RAJINkanlah diri anda untuk share dan kongsi kan setiap Specials yang diberikan. 


Jika anda ada sebarang pertanyaan mengenai 8Share ni boleh PM terus di FB >> SINI or email wanis_syazwani@yahoo.com


p/s: Bila masuk blog ni nampak gambar dibawah dalan kotak purple merah?? Korang boleh tekan untuk join 8share jugak :)










5 comments:

  1. huhu kmas ayat..jie pn nk cuba join..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jie:- hehehe cuba la ikut step yang cik wanie buat tu yea. kalau ada tak faham boleh tanya :)

      Delete
  2. Salam sis...I baru join td..hehe...tapi nak tanye sketla..em cane nak letak iklan de kat banner ek? hihi maklumler budak baru blaja...ngeee...jemput singgah blog saye ye..

    www.mizaharun86.blogspot.com
    www.mummyncuties.blogspot.com

    ReplyDelete