Buku Denaihati

13 April 2014

Happy Birthday BFF.

بسم الله الرحمن الرحيم



HAPPY BIRTHDAY to you......
HAPPY BIRTHDAY to you......
HAPPY BIRTHDAY to ...... Nurul Atiqah binti Abidin.
HAPPY BIRTHDAY to you......

*baca sambil nyanyi*



Mungkin aku orang yang terakhir ucapkan Selamat Hari Tua buat kau tapi aku tak pernah lupa detik 12 malam 8 April 2014. Terlalu letih dan sibuk dengan kerja yang kalah bangladesh ni membuat aku jadi manusia yang lupa segala. Ya Allah ampun... sobssss


Kawan,
Aku doakan kau bahagia walaupun aku jauh dari kau. Banyak kenangan kita berdua dan kawan lain yang buat aku rasa nak nangis. sobsss
Semoga dengan pertambahan umur masuk ke fasa 20-an kita sama sama semakin matang dalam membuat keputusan dan pilih jalan kehidupan yang diredhai oleh-Nya.

Aku harap persahabatan kau dan aku till jannah. Sayang kau kawann..


p/s: rindu dia sebenarnyaa.....  sobbss sobsss




No comments:

Post a Comment