Buku Denaihati

05 October 2013

Halalkah 8Share ?

بسم الله الرحمن الرحيم




Semalam dapat email dari Yuna 8Share. Memang setiap kali dapat email dari 8Share akan buka dan baca. Tak kisah la apa yang 8Share hantar memang wajib buka untuk tahu perkembangan terkini 8Share. Tengok subject " Halal ke benda ni? " Oh rupanya pihak 8Share nak terangkan halal ke 8Share ini. Waaaa bagus sangat video yang Aqila share. Jom tengok






Okay dah kan ? Jadi macam mana halalkan? Yes pastinya halal dan tidak diragui oleh ku.  Cuma ads yang berkaitan " Tidak Halal" yang beragama Islam tak payah nak tergedik tergeliat pergi share nah.... kalau buat juga saja mau cari penyakit. Perkara yang kedua I like dalam video macam mana dan bagaimana menghalalkan setiap 20sen itu. Hahhhh.... ni bukan main main yea. 1 sen pun kalau curi tuannya tak ikhlas tetap dosa tau.. 1 sen bernilai tau pada daku yang kurang berduit ni.. hehehe (^_^)


contoh satu post ni baru je terjadi sat tadi kat satu group iklan. Ayat dia pergghhh boleh tahan mantap dengan gambar miera liyana yang seksi.. hujung sekali letak link iklan..motif ??? Korang dah besar jawab sendiri. ;) Kalau ikutkan gosip tuh dah lama gambar pun gambar lama. Saja lah gatal tangan p tekan. sekali tekan kau tepat tekaan daku. So tahniah untuk dia. 




p/s: Awak awak semua pun dah besar n matangkan boleh beza mana baik dan kurang baik. Pilihan ditangan korang jadi pilih lah yang terbaik untuk jaminan hidup yang terbaik. Bukan nak kata saya baik cuma menyampaikan. 




5 comments:

  1. Erm.. mcm tu rpenye :)
    Jom bw blog aisyah blik ? Aisya dh Bw akk
    http://mydreamhigh123.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Marou Apple Hijau dalam video tuh bukan Yuna tapi Aqila :)

      Delete
  3. hee bagus lah kalau macam tu , nak buat jugak la akaun 8share hehehe

    ReplyDelete
  4. mmg bagus.. means semua boleh cari pendapatan dengan 8share just jangan langgar terms dorng :) boleh boleh buat tak kene bayaran pun :)

    ReplyDelete