Buku Denaihati

21 October 2013

Video Brosur: Iklankan Produk Anda dalam Bentuk Video

بسم الله الرحمن الرحيم 


Anda seorang usahawan? Mempunyai produk sendiri? Kadang kadang masa kerja tak menentu dan pening memikirkan cara nak pasarkan dan perkenalkan produk anda ? Sekarang tidak lagi dengan Video Brosur.




Apa itu Video Brosur ?

Video Brosur adalah video pemasaran untuk perniagaan dan sesebuah organisasi  yang menggabungkan pembentang profesional, gambar, video dan 3D mahupun animasi logo untuk keperluan identiti jenama anda. Ia seperti anda mengiklan produk anda dalam bentuk video. 


Video Brosur merupakan video pemasaran untuk semua orang. Yakin dan percaya bahawa Video Brosur adalah penyelesaian inovatif untuk mengurangkan kos anda dalam pengiklanan , promosi dan ia adalah pilihan yang terbaik untuk menyebarkan idea anda kepada massa melalui internet.


Video Brosur mengambil risalah cetak membosankan dan menukar dalam video pendek . Bukan itu sahaja .. Video Brosur pembentang video profesional untuk bercakap mengenai anda dalam video. Video anda menjadi jauh lebih peribadi dan bukannya membaca teks. 


Video Brosur datang dalam 3 pakej. Video Brosur ranges dari 30 saat hingga 5 minit disesuaikan dengan keperluan pelanggan dan kami mempunyai senarai pembentang profesional yang boleh anda pilih.


Hubungi kami untuk maklumat lanjut. Kami akan membantu anda dalam memilih pakej yang sesuai untuk anda. Anda akan mengetahui bagaimana mudah untuk dilaksanakan, Bagaimana untuk melakukannya dengan cara yang betul dan bagaimana untuk mendapatkan kualiti profesional untuk sebahagian kecil daripada apa yang anda perlu membayar.



Page: Like us Video Brosur.
Call us: 1300 888 977


Kembangkan perniagaan anda, dapatkan lebih banyak daripada pelaburan pemasaran yang anda bayar. Dapatkan jawapan yang anda perlukan dalam satu sesi tidak bertanggungjawab Vidoe Brosur percuma.


sedikit brief in English Version.







5 comments:

  1. mahal jugak .. dekat fiverr $5 USD je da bole dapat 30 sec video

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Kongsi Blog, Betul you boleh beli template kat Fiverr dengan harga $5 USD, tetapi masa yang diambil membuat video tersebut dan quality video tersebut mungkin lambat atau terjejas. Video Brosur membuat video dengan quality dan equipment yang canggih. Video Brosur Menjamin quality video client sampai puas
      Cost Video Brosur berdasarkan industri production di malaysia kerana Video Brosur memberi standard dan quality industri kepada client kita.
      Video Brosur juga menyediakan presenter yang berpengalaman dan professional.
      Saya harap comment ini tidak menyinggung perasaan kepada semua, cuma infomasi tentang Video Brosur.
      ingin tahu lebih lanjut sila call 1 300 888 977 atau layari www.videobrosur.com.my

      Delete
  2. maybe dari segi kualiti dan elements dalam video 2 yang jadikan mahal.. hehee :)

    ReplyDelete
  3. macam best je ni..tapi kene spend money dululah kan.

    ReplyDelete
  4. Singgah sini...Jemput join..http://hafiznur.blogspot.com/2013/10/reddelima-giveaway-part-1-by-dunia.html

    ReplyDelete