Buku Denaihati

16 February 2012

Sweet Nineteen !

First of all Asalamualaikum to all my peep :)
Sihat ? Now musim panas n hujan so u all jangan lupe jage kesihtan ye :) kesihatan penting k :)

Nak cerita pasal saya yang dah cukup 19 tahun :) Tua ke ? takkn.. hehehe walaupun mcm mane saya tetap comel mcm kamu semua :P

Alhamdullilah bersyukur kepada Allah saya diberikan umur yang panjang.. dari saya lahir sehinggalah genap 19 tahun pada tahun ni.. 
Rase nak nangis sbb mase umur genap 19 tahun ada jauh dari keluarga :( dorg semua kat kampung saya kat Kedah.. :(
Nak ucap terima kasih pada mama saya Puan Suriyati bt Yusof atas sebeb melahiurkan saya ke dunia ni :) n tak lupa jugak kepada Encik Nor Afandi  b Ahmad.. tanpa ayah tiada aya dimuka bumi ini :)

Tak lupa jugak pada adik2 ku yang wish terlalu awal ..belum 8 Feb lg dorg dah wish.. haha kelakar la.. then 8 Feb dorg kene nyanyi lagu  selamat hari lahir.. tapi nyanyi lam Hp je la.. hhehehe APB :)

Rindu kat all my adikss n abg.. 

Tak lupa jugak pada buah hati saya --->Sulaiman :) Rindu kamu sangat :) Bila kita nak jumpe nak sambut bufday saya :) hehehe ( tak  malukn )
Terima kasih yang kepada My Bff atas hadiah awak :) 



Tak lupa jugak terima kasih kepada  Teman Jiwa Sayew sbb ini ---->


 ur gift... :)
nice i like the bear so sweet :)

No comments:

Post a Comment