21 October 2012

Semakin hari semakin................

 
Bismillah


Seriusly rasa nak menangis sekarang sebab seorang pompuan ni.. I need u all my friends accept perempuan menyibuk tu.

Kerana cara kau yang menyibuk hal orang. Memang pendapat aku pada kau terlalu buruk. Kalau rasa tak nak orang cakap mcm tu ubahlah cara kau ye..
 
 
Tak perlu nak tahu hal orang lain sampai kedalam dalam bagai la. Sedarlah awak tu hanya kenalan di laman sosial bukan ada kaitan apa apa pun unuk diceritakan semua pada awak. Memang kau rajin bercomment n bereply bagai tapi itu tak bermakna kau perlu tahu segalanya. 



Ingat ye kita tak boleh terlalu pecaya pada kawan yang baru kenal lagi lagi kat laman sosial ni sbb kadang kadang dia bukan letak gambar dia sendiri pun. Maklumat tu bukan betul pun. Tempat tinggal.. n segalanya bagai la.Kadang kadang ada yang nak mengambil kesempatan bagai.


 
Manusia senang mengaburi mata manusia lain tapi kita susah nak cari apa yang dia cuba kaburi. 
 
 
 
Sebelum ni tak pernah ada rasa macam ni.
 

Stop to be caring. Serius aku cakap aku tak suka cara kau. Jujur. 

No comments:

Post a Comment