19 April 2012

Only U !

Asalamualaikum...awak. ! untuk awak .

Awak saya rindu saat kita yang dulu ! Mane ada awak mesti ada saya kini tak lagi macam dulu. Saya selalu nampak awak tapi saya tak tahu nak tegur awak macam mane. Saya malu n segan nak tegur awak. tak tahu kenape. Adakah harapan untuk kita macam dulu terlalu tipis ? tapi kenape ? saya tak pernah rase macam tu pun. Hendak seribu daya, Tak nak seribu dalih.

Saya selalu teman awak g makan n mane2 je awak pergi. Serius saya rindu kan saat itu. Saya tak nak sikit pun sakitkan hati awak. Awak saya terpaksa bergerak mane2 tanpa bagitahu awak sbb saya tak nak awak terase hati dengan saya. Bagi saya, awak tak tahu lebih baik dari awak tahu. tapi saya nak awak tahu bila saya hadapi masalah. Saya takkan lupe kenangan saya kat rumah awak. saya dah nampak gambar tu. suka sangat. kita g kuala perlis sama-sama. Macam2 kita buat semua sama-sama. Awak dan saya. Tapi kini.................saya tak tahu awak dgn siapa. Awak jawablah persoalan saya..... U are my ONLY sis. !

No comments:

Post a Comment