02 December 2011

Cuti Cuti Malaysia


Teruja bila balik kampung :) kampung orang bukan saya punye hehehe.. Pokok Sena Kedah :)

Cik wanie nak kongsi pengalaman kat sane je. . hihi

Kat kampung tu ad 4 batang pokok ciku @ nama lain dye pokok ape tah ari 2 kakak aku sebut. . huahuahua aku lupa dah :)


So ape lagi cik wanie dengan nenek g la kutip n along skali :) tapi kesian kat nenek dia pening kepale. .pening2 pun layan jugak cucucucu dia .. banyak jugak la cik wanie kutip. .

Tapi cik wanie pelik la kenape buah tu semuanye keras. . kalu ada yang masak pun dah kene makan dengan burung. .*pelik sangat

*Yummy2 mmg sedap :)

Kat kampung ada jugak 3 batang pokok kelape kalu tak salah cik wanie la. .:)


Angah teringin sangat nak makan n minum so dye pun kait la dengan penuh gaya n bersungguh-sungguh :P akhirnye jatuh 1. .ok la tu dari x jatuh langsung kn :)

Cik wanie pun terliur tgk angah minum :) Cik wanie dengan gades pun suruh la angah amik lagi.. tapi mcm tak ada harapan je.. hahaha sbb tetibe terdengar galah macam nak patah.. bukan macam memang dah patah pun :)

Lepas dah patah n dibaiki semula galah tu dapat la along amik alih kait buah kelape.. perrrggggghhhhh mmg banyak la yang jatuh lepas tu semuanye berjumlah 6 BIJI :)
Lepas semua air sudah dihabiskan oleh kamikami semua. . now masa untuk operasi isi didalanmye oleh cik wanie dengan gades..

Terliur :P nak lagi laaaaa

Habis sebiji kami kerjakan sebijik lagi. . huahuaua. .along yang tolong belahkan. .:) terima kasih banyak2. . heheehe :) best sangat la.. aku sampai naik kembung meratah isi kelape tu..aku x berape suka airnye..
aku suka isi..sedaaapppp :)

Terima kasih kat nenek tu  :) maklum la saya tak ada kampung..
Sweet Memories :)

No comments:

Post a Comment