Buku Denaihati

20 February 2013

Teruja Sikit.

Bismillah....


Good evening peeps..sambil tak tahu nak buat ape kat office tumpangan ni aku pun rasa nak mengupdate tak banyak sikit jewk.. 


Keterujaan aku yang tak berape nak teruja kot bagi korang tapi apa aku kisah aku tetap akan terus tulis. Aku teruja coz aku boleh update aku punya blog using my hp. 



What ??? hp ?? 
Eh sejak bila kau tukar hp wanie? 
Sejak bila kau telah terjebak dengan dunia gajet ni wanie ? 
Sejak bila bla.. bla.. bla... ? 



Sejak.....sejak..... ada seseorang menghadiahkan aku sebijik iphong 5 hp yang agak luar biasa....eehhh tak la sejak aku mengupgradekan hp 2 guna segala wayar2 kat TM ni.. okay ini tipu. yang betul yang mula mula tadi tu la..


Post yang sebelum ni yang tak bertajuk dan entry yang bertulis " Testing Testing testing " 2 la yang aku publish via my iphong blogger-droid.



Ape yang aku rasa kalau setakat nak update yang ringkas ringkas leh la guna tuh kalau nak taip panjang berjela macam ular sawa 2 better using lappy or computer.



Sekian.


No comments:

Post a Comment