Buku Denaihati

13 December 2011

Kejayaan Pertama Di IPTA :D


Berjumpe lagi.. :) kembali untuk menceritakan kehidupan bahagia saya hari ini :)

Hari ni 12/12/2011 hari result saya akan muncul dengan kudrat saya depan mata saya.. bgun je tdo perkara utama adalah RESULT.. takot plus dah fikir yang bukan2 pasal result.. lepas 2 internet ni pulak lembab plak.. lagi la bertambah cuak..sambil menunggu loading nak bukak laman web polimas ni aku pun cube la roger si chenta gades tapi menghampakan ! sangat !

Laman web dh bukak then aku pun masuk la kan No pendaftran n No kad pengenalan aku...30 saat muncul keputusan saya :) Inilah hasilnye...


Inilah keputusan saya :) Alhamdullilah LULUS semua mata pelajaran :) Syukur pada Allah n terima kasih pada mama n ayah tak terhingga n tak lupa jugak pada Si Chentha Gades.. terima kasih banyak2.. sayang kamu semua ! sebak sangt tengok result ni.. terharu !

Lepas dh ok semua.. ape lagi berlari la turun bawah g kat mama.. Citer sume kat mama.. but i'm so sad coz ayah tak de masa ni.. dye outstation ke Terengganu :( when u back my dad ??

Ayah dah balik nanti baru boleh print out my result.. :) walaupun tak mencapai target pointernye.. sem 2 masih ada untuk buktikan.. hope all my family n frends terus mendoakan kejayaan saya..
Agak2 ape ye result si Cik Chenta Gades 2 ??? masih cuba menghubungi tuan puteri 2..

Terima kasih pada yang banyak membantu2 lagi2 dalam keje berkumpulan.. Kawan searas yang bagi pinjam nota n kawan sejabatan yang turut buat benda yang sama :)
Pada sahabat seperjuangan anda masih ad baki lagi 5 sem untuk buktikan kejayaan anda pada keluarga :) terus berusaha ! 

~Pada sahabat diluar sane yang ada gagal.. jangan jadikan ia sebagai pelemah semangat anda tapi jadikan ia sebagai pendorong untuk anda lebih maju n berusaha untuk masa hadapan ye setanding mereka yang berjaya :) Anda Boleh !

No comments:

Post a Comment