Buku Denaihati

07 December 2011

Again about U


Lame tak post new entry here :) mishh u :)

thinking macam mane keadaan aku bila sem 2 nanti..emm dgr kate ramai yang nk pindah dan ad juga yang dah confirm nak pindah..terkilan sungguh.. budak kelas aku semua ad 25 orang..ikt khabar angin ada lam 3 atau 4 orang yang nak pindah..emmm ntah la aku tak tahu sbb ape dorg nak pindah.. yang aku tahu just kes sorg ni je la coz dye ni gurl :)

name dye rai atau hana na :) sekali lagi about u my frend :)

aku mmg secara jujrnya aku tak nak kau pindah.. berkurang nnt budak pompuan lam kelas kite 2 :) aku taknak tapi aku tahu walaupan aku cube macam mane sekalipun kau tetap dgn keputusan kau sbb kau dah tawar hati nak blaja kat situ lagikn ? ye aku ad bce ape yang kau comment ari 2..
banyak kenangan pahit kan kat polimas 2.. aku tak nafikan ape yang kau cakap 2..same with me :(

Mula2 mmg confusekan sama ad nak go or stay n now aku dah dapat keputusna kau akhirnye kau nak pegi tinggalkan aku yang mcm x de sape2 je lam kelas 2..hehe tak pe aku cube untuk kuat demi family aku..

Kau jangan risau aku ok je :) yang penting diri kau sekarang ditempat baru, kos yang baru, suasana yang baru n sume yang baru la. . hehehe :)

Hope kat tempat baru kau belajar dengan tenang okie.. cari la kebahagian yang kau idamkan selama ni ok sayang ? tak kira la kat mane kau blajar yang penting kau pegi situ dengan niat yang betul ye. .niat nak blaja tau .. hehe bukan niat nak cari pakwe hehehe :)

Kau blaja sungguh2 k ? ingat bukan senang ape yang kau nak capai sekarang ni tau..peluang ni bukan semua orang boleh dapat..orang yang dapat macam kita ni la bertuah so gune la sebaik2nye okay ? 

Bila ad quiz or test jangan lupe study..then lepas dh abis satu topic 2 kau jangan lupe study balik tau.. paham kan.. kalu ko tak paham lepas kelas rajin g tanye lecturer k ? jangan mals2 tau ..

Genggamlah segulung diploma n ilmu penuh didada seterusnya amalkan ilmu 2. . okie sayang ?
Jangan lupe aku okie ? 
Jage diri walau kat mane pun ko berada k ?

Semoga kita berjumpa lagi sahabatku

No comments:

Post a Comment