Buku Denaihati

12 July 2013

Review Movie: The Lone Ranger

بسم الله الرحمن الرحيم


Hai peeps.... korang dah tengok cerita The Lone Ranger. ??


Trailer here --->





Aku suka movie ni walaupun mulanya nampak boring sikit mula mula lahhh. Aku bukan la pandai sangat nak meng"review" bagai ni.. tapi kalau aku cakpa aku suka.. mmg aku best la movie tu.. nampak macam lawak lawak sikit pun ada.. sbb watak Tonto... act he know what he doing.. dye nak menebus balik puak dye yang dah kene bunuh sbb ketamakkan seseorang.. sebab ada satu tmpat ni penuh dengan Perak atau Silver..



8 ranger dalam misi perjalanan menangkap penjahat yang kene bunuh 7 orang sebab seorang dah jadi pengkhianat.. Benda yang selalu aku nampak.. dalam satu kumpulan mesti ada yang khianat. kumpulan yang kecik pun boleh ada. Be ware ! Tonto ni lah yang selamatkan mayat mayat tadi... dan tanam kan sekali. After that "kuda roh" kuda warna putih pilih John untuk dihidupakan .... because


" The horse say you are the spirit warrior " 



At the end Yes he did it.. Bukan semua John buat.. Tonto pun ada tolong sama. :)



Really enjoy the movie.. 4 bintang. (^_^)  tapi yang tak boleh tahan kesejukkan dalam hall.. Big Thanks to KLIPS MALAYSIA for the free premiere ticket.






 

No comments:

Post a Comment