Buku Denaihati

16 September 2013

Special Giveaway untuk Hari Malaysia

بسم الله الرحمن الرحيم


SILA "LIKE" ENTRY INI DISINI ---> TEKAN





16 September.. Selamat Hari Malaysia. 


Harapan pada MALAYSIA:-


Moga Malaysia kekal aman dan damai serta harmoni dengan adanya masyarakat yang berbilang kaum ni Melayu, India, Cina dan lain lain. Kita berbilang kaum bukan tiket untuk saling menindas antara satu sama lain. Malaysia perlu buktikan kepada dunia walaupun berbilang bangsa dan kaum Malaysia masih aman dan damai.


Selain itu, harapan pada Malaysia membuka peluang pekerjaan yang lebih banyak kepada pelajar dan graduan yang memiliki kelulusan dari Malaysia. Terlalu banyak pelajar yang mengganggur dengan kelulusan yang baik. 



Menitikberatkan cara pendidikan peringakat rendah mahupun menengah dan universiti untuk melahirkan generasi generasi akan datang yang berfikiran kreatif dan unik dan mampu membangunkan Malaysia akan datang kearah yang lebih inovatif dan berdaya saing dan setanding dengan negara maju sekarang.


Harapan lain juga, pihak pihak yang dipertanggungjawabkan untuk menjaga keamanan negara Malaysia melaksanakan tugasan mereka dengan ikhlas. Dan juga kepada seluruh rakyat Malaysia tingkatkan nilai nilai murni dalam diri masing masing. Kita hidup dibawah satu bumbung Malaysia awak mahu keamanan saya mahu kedamaian. Jika kita bersatu pasti tercapai. 


Selamat Menyambut Hari Malaysia. 



Special Giveaway ini akan tamat pada 11.59 pm malam ini 16.09.2013 .
Klik banner untuk join (^_^)


SILA "LIKE" ENTRY INI DISINI ---> TEKAN



2 comments:

  1. selamat hari malaysia
    aah sokong..pendidikan tu sgt penting
    kalau free, jemput LIKE post ni:

    LIKE SINI

    TQ :)

    ReplyDelete