Buku Denaihati

14 June 2013

Saya Nak Menang 30 Helai T-shirt Free

بسم الله الرحمن الرحيم






Again about T-shirt Mudah Terengganu. If korang belum tahu apakah itu.. Klik ---> SINI

Seperti yang dijanjikan T-shirt Mudah Terengganu sekali lagi membuat egmen “Sponsor T-shirt for Blogger”  untuk kali yang ke-3. 


  1. Seorang pemenang bertuah akan di-sponsor 30 helai t-shirt untuk GA mereka (saiz t-shirt + kos courier ditanggung oleh kami)
  2. Pemenang itu juga akan mendapat 2 helai tshirt free untuk diri mereka sendiri (saiz tshirt pilihan sendiri)
  3. Tiga orang Top Referral akan mendapat sebiji mug design sendiri, setiap seorang.


Dan yang paling penting kalau menang, korang bukan saja akan sponsor t-shirt, bakal 30 orang pemenang GA kita nanti boleh pilih saiz t-shirt sendiri dan segala kos penghantaran kepada pemenang juga ditanggung oleh pihak T-shirt Mudah Terengganu. 


Strategi saya untuk menang segmen ni? Saya kan buat GA yang mudah seperti:

  • Follow blog T-shirt Mudah Terengganu dan Blog saya.
  • LIKE facebook page T-shirt Mudah Terengganu & Facebook page blog saya.
  • Mempromosikan sebanyak yang boleh ke group group blogger, Facebook, Twitter, Google + dan lain lain yang boleh dipercayai.
  • Copy HTML & post sebagai entry mereka. Menjimatkan masa.
  • Blogwalking blogger blogger lain untuk join GA.









3 comments:

  1. Salam...terima kasih sebab join segmen ni. Jgn lupa tengok keputusan segmen Sponsor T-shirt for Blogger #3 yang akan diumumkan pada 17 Jun nanti.

    ReplyDelete