Buku Denaihati

03 January 2013

Tahniah Tahniah Tahniah.....

Bismillah...









hah ini dia Maria Elena..

Siapa dia ekh? Sebenarnya aku punya tak berape nak kenal sebelum ni. Sejak aktif balik berblogging n stalking orang ni baru aku kenal Maria Elena. Dan sejak jadi penanam buah buahan tempatan ni aku rajin balik berblogging n stalking.. bukan stoking tau..

Yeah first aku usha blog dye, stalker habis girls talk dye yang berpart part tu.. dengan Vlog dye dengan gambar gambar dia yang terunik membuatkan aku kerap jugak usha n tunggu the next post dia.


Gambar dia lain dari yang lain.. Superb. And baru baru ni majlis dia ada keluar kat Astro Ria dalam slot Raikan Cinta.. Okay aku nak bagitahu yang aku tengok.. Dari mula sampai habis.. Mak aku yang mengantok pun aku ajak tengok.. Terus dia segar.. hahaha (sorryyyy ) ^_^


Okay my wish 1 je aku nak jumpa Maria Elena.. mihmihmih (ada rezeki jumpa la )



Korang boleh terjah kat sini ---> Maria Elena



Seterusnya orang yang aku selalu tunggu next post dye jugak dan baru baru dah pun tukar gelaran dari "Cik" ke " Puan "..



Namee Roslan




hah ni lah dia tuan empunya blog..
 (awak maaf amik gambar awak ) ^_^


Dah lame dia ada lam senarai yang aku follow.. Sejak dari aku start masuk poli lagi. Selalu jugak stalker dia bila aku online. Jujurnya aku tak pernah comment pun kat entry dia sebelum sebelum ni.. Aku nak jadi stalker yang serba tahu tapi tak mahu dikenali.. hahaha boleh gitu ??? tapi memang ternanti nanti next post dia. Aku pun tak tahu kenape so jangan tanye okay. hohoho


Apa yang aku boleh cakap kadang kadang mereka ni memang bagi aku something. Something tu dari post dorang la.. so kalau tak percaya boleh stalking sampai lebam ye.. penuh dengan tipss... nasihat, pendapat dia... online fesyen.. memang banyak la yang dia kongsi.. Terima Kasih. 


Jom terjah....
Klik sini ----> Namee Roslan 



Nota kaki:  DOA-DOA DALAM SEMANIS KURMA :

Doa Agar Anak Cepat Cerdik : SURAH AL-ANBIYA' AYAT 79.
Doa Agar Anak Taat Pada Allah : AL- BAQARAH AYAT 128.
Doa Untuk Mendapat Anak Yang Soleh : ALI IMRAN AYAT 38.
Doa Lembut Hati : SURAH AN-NAMLI AYAT 30-31.
Doa Kasih Sayang Suami Isteri Bahagia : SURAH AL-FURQAN AYAT 74 dan ALI IMRAN AYAT 31.


Enjoy reading :)


No comments:

Post a Comment